Կրթահամալիրում գնահատման կարգը մեզ դուր է գալիս, բայց այնուամենայնիվ կցանկանայինք որոշ բաներ փոխել։ Նախ և առաջ, կարծում ենք, մյուս դպրոցների պես, ստուգողական աշխատանքի հիման վրա գնահատելը սխալ է, պետք է գնահատել ինչպես մեզ մոտ, գիտելիքի և ըստ կրթահամալիրի կանոնադրության՝ բլոգների հիման վրա։ Նաև կարծում ենք, որ պետք չէ գնահատել ամեն դասի ընթացքում, պետք է գնահատել ամսական, կիսամյակային և տարեկան, որպեսզի ճիշտ լինի։ Ճիշտ չի լինի մտածել գնահատման կարգը հանելու մասին, որովհետև այդպես ամեն ինչ շատ խառը և անկազմակերպ կլինի: Առանց գնահատման կարգի սովորողները չեն կարողանա ձգտել ավելի լավին հասնելու համար։ Գնահատելու համար կարելի է կարճ հարցումներ կազմակերպել, որոնց օգնությամբ կարելի է իմանալ սովորողն ինչ է արել այդ ամսվա ընթացքում։ Հարցումները կարելի է կատարել բանավոր, իսկ ամփոփիչ աշխատանքը տեսնելու համար՝ գրավոր։ Գնահատման ժամանակ պետք է նաև հաշվի առնել սովորողի կարծիքը, գուցե նա ուզում է փոխե՞լ իր գնահատականը լրացուցիչ աշխատանքների շնորհիվ…
Որոնում
Բաժիններ
- Русский язык
- English 2019/20
- English 2020/2021
- English 9
- Հանրահաշիվ 8
- Հանրահաշիվ 9
- Հասարակագիտություն
- Ձայնադարան
- Ճամփորդություններ
- Մաթեմատիկա 2019/20
- Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի
- Մայրենի 2018/19
- Մայրենի. 2019/20
- Նախագծեր և ճամփորդություններ
- Ուսումնական պլան
- Ուսումնական պլան 2017/18
- Պատմություն
- Պատմություն 2018/19
- Պատմություն 2020/2021
- Պատմություն 9
- Պարսկերեն
- Տեխնոլոգիա
- Տրամաբանական մաթեմատիկա
- Քիմիա 2018/19
- Քիմիա 2020/2021
- Քիմիա 9
- Ֆիզիկա 8
- Ֆիզիկա 9
- Ֆիզիկա. դասարանական և տնային աշխատանքներ
- Անհատական ուսումնական պլան
- Աշխարհ
- Աշխարհագրություն
- Աշխարհագրություն 9
- Առողջագիտություն
- Առցանց խոհանոց
- Գրականություն 2020/2021
- Գրականություն 9
- Ե՛կ ստեղծագործենք…
- Երկրաչափություն 8
- Երկրաչափություն 9
- Ընտրությամբ գործունեություն
- Իրավունք
- Կենսաբանություն 2019/20
- Կենսաբանություն 9
- Uncategorized
Արխիվ
Հղումներ
Օրացույց